Szerviz
Szakembereink 16 éves irodatechnikai eszközök javításában szerzett tapasztalattal, valamint folyamatosan részt vesznek a beszállító cégeink által tartott műszaki oktatásokon, képzéseken hogy az új technikai eszközök szervízelését és üzemeltetését a partnereink által már megszokott, és elvárt magas színvonalon tudjuk nyújtani.
Megszerzett szervizmérnöki bizonyítványaink lehetővé teszik akár a legidősebb analóg berendezések, akár a legújabb digitális technikával dolgozó berendezések javítását is. Szervizünk szakképesítéssel rendelkezik színes és fekete-fehér másolók és nyomtatók, fax készülékek, gyorsmásoló gépek szakszerű javításához. Szervizcsapatunk munkáját, illetve partnereink gyors kiszolgálását tapasztalataink alapján összeállított raktárkészletünkkel igyekszünk támogatni.
Általunk forgalmazott berendezések biztonságos és tervezhető költségű üzemeltetéséhez a következő szervizszolgáltatási formákat javasoljuk:
Eseti hibajavítás
Szervizünk rövid határidővel vállalja analóg és digitális készülékek, színes másolórendszerek, lézer és tintasugaras nyomtatók, telefaxok helyszíni javítását. Igény esetén a javítás idejére cserekészüléket biztosítunk.
Karbantartási szerződés
Cégünk az Önök üzemeltetésében működő irodatechnikai berendezések - analóg és digitális másológépek, telefaxok, nyomtatók - rendszeres, gyári előírások szerint elvégzett karbantartására ajánlja ezt a szolgáltatást. A készülékek típusától, kiépítésétől és terhelésétől függően választható havi és negyedéves karbantartás.
A szolgáltatás díja tartalmazza Szombathely területén a kiszállási díjat, a készülék általános külső és belső tisztítását, a szervizdokumentációban előírt beállítások, ellenőrzések és alkatrészcserék elvégzésének díját.
Példányszám alapú szerződés (TÜSZ)
Azoknak az ügyfeleknek ajánljuk, akik pontosan tervezhető költségekkel szeretnék üzemeltetni másológépüket.
A számlázás az elkészült másolati példányszám alapján történik, így mindig pontosan ellenőrizhető az összes felmerülő költség.
A szolgáltatás díja tartalmazza:
- Az eszközök az Ön által megjelölt telephelyre való szállítását, beüzemelését és felhasználói (adminisztrátori) oktatást.
- Az összes forgó-kopó alkatrész cseréjét, magában foglalva az alkatrész és a munkadíjat.
- A gyár által előírt kötelező karbantartási munkálatokat
- Dob és toner cserét (alkatrészt, munkadíjat) - egy garnitúra tartalék toner kihelyezését az Ön telephelyén
- Javítás idejére cserekészüléket biztosítunk szükség esetén, így irodája nem marad nyomtató, másoló nélkül
- Szombathely és környéke területén a kiszállási díjat,
Amennyiben az új készülék megvásárlásával egyidejűleg választják ezt a szolgáltatásunkat, úgy új berendezésre három év garanciát adunk.
Zökkenőmentes irodai munkák végzéséhez cseregépet is biztosítunk tartós üzemképtelenség esetén.
Cégünk aktív híve a környezetvédelemnek. Partnereink igényétől függően elszállítjuk az irodatechnikai berendezések üzemeltetése során keletkezett veszélyes hulladéknak minősülő kiürült kellékanyagokat.
Szervizünk elérhetősége
- szervizünk elérhető munkanapokon 8:00-16:30-ig
- az alábbi telefonszámokon: +36 (30) 9376-981, +36 (30) 6376-981
- telefaxon: +36 (94) 506-049,
- e-mailen: szerviz@unicopy.hu, illetve honlapunkon.
Szolgáltatásainkat igyekszünk úgy szervezni és fejleszteni, hogy partnereink elégedetten és nyugodtan bízzák ránk eszközei karbantartását, javítását.