Szerviz

Szakembereink 16 éves irodatechnikai eszközök javításában szerzett tapasztalattal, valamint folyamatosan részt vesznek a beszállító cégeink által tartott műszaki oktatásokon, képzéseken hogy az új technikai eszközök szervízelését és üzemeltetését a partnereink által már megszokott, és elvárt magas színvonalon tudjuk nyújtani.

Megszerzett szervizmérnöki bizonyítványaink lehetővé teszik akár a legidősebb analóg berendezések, akár a legújabb digitális technikával dolgozó berendezések javítását is. Szervizünk szakképesítéssel rendelkezik színes és fekete-fehér másolók és nyomtatók, fax készülékek, gyorsmásoló gépek szakszerű javításához. Szervizcsapatunk munkáját, illetve partnereink gyors kiszolgálását tapasztalataink alapján összeállított raktárkészletünkkel igyekszünk támogatni.

Általunk forgalmazott berendezések biztonságos és tervezhető költségű üzemeltetéséhez a következő szervizszolgáltatási formákat javasoljuk:

Eseti hibajavítás

Szervizünk rövid határidővel vállalja analóg és digitális készülékek, színes másolórendszerek, lézer és tintasugaras nyomtatók, telefaxok helyszíni javítását. Igény esetén a javítás idejére cserekészüléket biztosítunk.

Karbantartási szerződés

Cégünk az Önök üzemeltetésében működő irodatechnikai berendezések - analóg és digitális másológépek, telefaxok, nyomtatók - rendszeres, gyári előírások szerint elvégzett karbantartására ajánlja ezt a szolgáltatást. A készülékek típusától, kiépítésétől és terhelésétől függően választható havi és negyedéves karbantartás.

A szolgáltatás díja tartalmazza Szombathely területén a kiszállási díjat, a készülék általános külső és belső tisztítását, a szervizdokumentációban előírt beállítások, ellenőrzések és alkatrészcserék elvégzésének díját.

Példányszám alapú szerződés (TÜSZ)

Azoknak az ügyfeleknek ajánljuk, akik pontosan tervezhető költségekkel szeretnék üzemeltetni másológépüket.
A számlázás az elkészült másolati példányszám alapján történik, így mindig pontosan ellenőrizhető az összes felmerülő költség.
A szolgáltatás díja tartalmazza:

  • Az eszközök az Ön által megjelölt telephelyre való szállítását, beüzemelését és felhasználói (adminisztrátori) oktatást.
  • Az összes forgó-kopó alkatrész cseréjét, magában foglalva az alkatrész és a munkadíjat.
  • A gyár által előírt kötelező karbantartási munkálatokat
  • Dob és toner cserét (alkatrészt, munkadíjat) - egy garnitúra tartalék toner kihelyezését az Ön telephelyén
  • Javítás idejére cserekészüléket biztosítunk szükség esetén, így irodája nem marad nyomtató, másoló nélkül
  • Szombathely és környéke területén a kiszállási díjat,

Amennyiben az új készülék megvásárlásával egyidejűleg választják ezt a szolgáltatásunkat, úgy új berendezésre három év garanciát adunk.

Zökkenőmentes irodai munkák végzéséhez cseregépet is biztosítunk tartós üzemképtelenség esetén.

Cégünk aktív híve a környezetvédelemnek. Partnereink igényétől függően elszállítjuk az irodatechnikai berendezések üzemeltetése során keletkezett veszélyes hulladéknak minősülő kiürült kellékanyagokat.

Szervizünk elérhetősége

Szolgáltatásainkat igyekszünk úgy szervezni és fejleszteni, hogy partnereink elégedetten és nyugodtan bízzák ránk eszközei karbantartását, javítását.